Werend Alleen
Muziek
Werend Van Den Bossche (Dishwasher, The Green Mean Machine, Kin Gajo, …) waagt zich aan zijn soloproject, “Werend Alleen”. Hij omarmt invloeden van barok tot jazz, ondergedompeld in mystieke sferen. In dit onderzoek verkent Werend de mogelijkheden van de saxofoon en zijn akoestiek, met toevoeging van elektronische elementen. Met een passie voor het etherische weeft hij een fusie die probeert het alledaagse te overstijgen.
- woensdag 12 augustus 2026
- Parochiezaal Watou, Blauwhuisstraat 5
- 15 uur en 17 uur
- Gratis (met festivalticket)